14 Şubat 2011 Pazartesi

Adeus Ronaldo!

2003'teki bir röportajından: Dünyanın en iyi futbolcusu? "Tüm zamanlar için Pele. Şu anda ise... Beni saymazsak Zizou." Peki seni de sayarsak? "Ben ve Zizou!" Kylie mi Britney mi? "İkisi de... Beraber! Heh heh."

Ve şimdi: "Artık dayanamıyorum. Devam etmek istedim ama yapamıyorum. Maçta bir harekete niyetleniyorum ama hareket istediğim gibi olmuyor. Artık vakit geldi."

Corinthians'ın Copa Libertadores'ten elenmesinin ardından Ronaldo motivasyonunu kaybettiğini belirterek sezon sonunu beklemeden futbolu bıraktı. 18 yıllık kariyere 15'i Dünya Kupası'nda olmak üzere 400'den fazla gol sığdı. 1996, 1997 ve 2002'de Dünyada Yılın Futbolcusu seçildi.

Corinthians taraftarlarının Libertadores şokunu sağa-sola saldırarak unutmaya çalışmasının Ronaldo'yu bu karara yönelttiği söyleniyor. 1 gün önce de Roberto Carlos taraftardan kendisine ve ailesine yönelik tehditler geldiği için Corinthians'tan ayrılmıştı.

Hiç yorum yok: